Aby skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy, musisz poinformować nas o swojej decyzji poprzez złożenie jednoznacznego oświadczenia.
O swojej decyzji możesz nas poinformować drogą mailową pisząc na adres biuro@chemikalgruppe.pl lub telefonicznie lub poprzez SMS na numer 507134608
Zwrotu kosztów dokonamy nie później niż w ciągu 14 dni od dnia otrzymania przez nas zwróconych towarów. Wykorzystamy ten sam sposób płatności, który został użyty przez Ciebie do złożenia zamówienia, a Ty nie poniesiesz żadnych opłat z tytułu takiego zwrotu.
W przypadku płatności przelewem tradycyjnym podczas informacji o zwrocie produktu, należy dostarczyć numer konta do zwrotu środków.
Warunki zwrotów:
Aby towar kwalifikował się do zwrotu, upewnij się, że:
- Towar został zakupiony w ciągu ostatnich 14 dni
- Towar umieszczony jest w oryginalnym opakowaniu (nienaruszony kanister z plombą).
Zwrotowi nie podlegają następujące towary:
- Towary wykonane na zamówienie lub ściśle spersonalizowane.
- Towary, które ze względu na swój charakter nie mogą być zwrócone, np. towary, które ulegają szybkiemu zepsuciu lub których data ważności minęła.
- Towary, które po ich dostarczeniu, zgodnie ze swoim charakterem, zostaną nierozerwalnie połączone z innymi przedmiotami.
Zastrzegamy sobie prawo do odmowy przyjęcia zwrotu towaru, który nie spełnia powyższych warunków zwrotu.
Zwrot towarów
Zwrotu należy dokonać poprzez nadanie kuriera na adres sklepu.
Chemikal Polska
ul. Mostowa 30A
47-220 Kędzierzyn-Koźle
Tel. 507134608
Mail. biuro@chemikalgruppe.pl
lub
Chemikal Polska
plac 1 Maja 2/1
47-143 Ujazd
Tel. 507134608
Mail. biuro@chemikalgruppe.pl
Nie przyjmuję zwrotów nadanych za pobraniem.
Otrzymałeś gratis? – w przypadku zwrotu towaru odeślij go również do nas.
Otrzymałeś rabat na kolejną sztukę? – w przypadku zwrotu towaru pomniejszymy zwrot wpłaty o wartość udzielonego rabatu.
Nie przyjmuję zwrotów od firm (nie dotyczy jednoosobowych działalności gospodarczych w przypadku, o którym mowa w art. 38 a. Ustawy o prawach konsumenta w zw. z art. 385(5) kodeksu cywilnego).
Nie ponosimy odpowiedzialności za towary uszkodzone / rozlane lub zagubione w trakcie transportu zwrotnego. Z tego względu zalecamy korzystanie z ubezpieczeń i usługi śledzenia przesyłek pocztowych. Nie możemy dokonać zwrotu pieniędzy jeśli nie otrzymamy towaru lub potwierdzenia przyjęcia przez nas przesyłki zwrotnej.
Wyświetlane są wszystkie opinie (pozytywne i negatywne). Weryfikujemy, czy pochodzą one od klientów, którzy kupili dany produkt.